Nu: inschrijven Internal Branding Jaarprijs 2014

Wil jij als vijfde organisatie ervaren dat het winnen van deze jaarprijs er echt toe doet? De Internal Branding Jaarprijs is een prijs die gaat over medewerkers en is bestemd voor organisaties die daadwerkelijk in staat zijn hun beloftes waar te maken. Het waarmaken zorgt voor merk-gemotiveerde medewerkers en loyale klanten.

De jaarprijs van vorig jaar liet zien dat je niet perse een grote organisatie hoeft te zijn om met Internal Branding het verschil te kunnen maken. Ook in het MKB werkt Internal Branding. Als je écht met je medewerkers aan de slag gaat – dan kun je ook als kleine club grote veranderingen realiseren – die leiden tot meer tevreden klanten en uiteindelijk meer winst. En zo kwam het dat ook horecaonderneming Lommerrijk uit Rotterdam in de eregallerij van prijswinnaars naast Het Sint Franciscus Gasthuis, Etos en VVV staat.

Trots binnen de organisatie, erkenning door gerespecteerde vakgenoten en een aangename positieve spin-off voor 2015 en de jaren erna.

 Zelf deelnemen?

Kwalificeert dit jaar jouw organisatie zich voor deze prijs? Deel jouw Internal Branding case en wie weet behoor je tot de drie finalisten die op 12 februari aanstaande een podium krijgen! De inschrijving loopt tot 22 december 2014. Iedere organisatie met stevig bewijs van het succes van Internal Branding kan zich inschrijven.

Download het inschrijfformulier vanaf deze pagina: http://ib-jaarprijs.nl/schrijf-je-in

Wil je je laten inspireren door de mooiste Internal Branding cases van de drie finalisten op 12 februari 2015?
Meld je aan voor dit  inspirerende event via info@ib-jaarprijs.nl

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie