Seminar GenZpiratie
Datum: 27 January 2026
Tijd: 11:30
Locatie: Rotterdam
Kosten: € 395
De manier waarop jonge doelgroepen zich oriënteren, leren en communiceren verandert razendsnel. Generatie Z, geboren tussen grofweg 1995 en 2010, is digitaal opgegroeid, wordt door waarden gedreven en is kritisch op alles wat niet authentiek voelt. Ze scrollen in seconden langs een overvloed aan content en prikken moeiteloos door gladde campagnes heen. Wie GenZ wil bereiken, moet hun taal spreken: kort, visueel en oprecht.
Maar hoe doe je dat in de praktijk? Hoe zorg je dat jouw arbeidsmarktcommunicatie of campus-strategie écht aansluit bij wat hen beweegt? En hoe vertaal je data en inzichten over gedrag naar concrete video’s die wél blijven hangen?
Tijdens ‘GenZspiratie’ krijg je antwoord op al deze vragen. We combineren onderzoeksdata, praktijkvoorbeelden en content-creatie in één inspirerende middag. Met bijdragen van experts uit het veld leer je hoe je GenZ kunt bereiken, boeien en activeren.
Van experts Laura Bas, dataspecialist Sabine Veldkamp en een nog ‘geheime’ werkgever die uitblinkt in aantrekken van young professionals, leer je hoe je GenZ bereikt via authentieke verhalen en korte video’s. Een must voor wie toekomstgericht wil werken aan employer branding, werving van jong talent en een campus-strategie.



