11 maart: prijsuitreiking Internal Branding Jaarprijs

Op 11 maart 2014 zal gastheer Marc van Eck je leiden door een inspirerende avond in de MINI Brandstore. De drie genomineerden (bekend na 10 februari 2014) presenteren hun cases. Een vakjury én het publiek bepalen die avond het mooiste Internal Branding voorbeeld van het jaar en zal de Internal Branding Jaarprijs 2013 in ontvangst nemen. Er wordt niet alleen gekeken naar interne effecten, maar ook naar wat het extern heeft opgeleverd! Ben je erbij?

Vlak voor de prijsuitreiking geeft manager Implementation Future Retail Willem Willemse van BMW een presentatie over het BMW Future Retail programma. Dit programma is opgezet om een consistente premium verkoopbeleving waar te maken. Het resultaat mag er zijn: een verbeterde sales én aftersales. Met dit Future Retail programma zet de BMW Group met haar verkooppartners nieuwe standaarden voor de verkoopbeleving in de autobranche en daarbuiten. Een inspirerende presentatie en een waardevolle toevoeging op het programma dat het effect van Internal Branding duidelijk laat zien.

Programma
19.00 – 19.30: Ontvangst
19.30 – 19.40: Welkom door IB jaarprijs bestuur
19.40 – 20.00: Presentatie finalist 1
20.00 – 20.10: Vragen jury
20.10 – 20.30: Presentatie finalist 2
20.30 – 20.40: Vragen jury
20.40 – 21.00: Presentatie finalist 3
21.00 – 21.10: Vragen jury
21.10 – 21.30: Stemmen vakjury en publiek
21.30 – 21.45: Pauze
21.45 – 22.05: Presentatie Future Retail BMW/MINI door manager Implementation Future Retail Willem Willemse bij BMW
22.05 – 22.15: Prijsuitreiking
22.15 – 23.00: Borrel

Kosten
NIMA leden: € 75
, Logeion leden: € 75 (maak gebruik van het Wildcard inschrijfformulier en vul bij bijzonderheden ‘Logeion tarief’ in). 
Deelnemers HRinspiratie: € 75  (maak gebruik van het Wildcard inschrijfformulier en vul bij bijzonderheden ‘HRinspiratie tarief’ in)
 en niet-leden: € 150. Schrijf je direct online in!

Beoordeling van de cases
De inschrijving is inmiddels gesloten. De vakjury beoordeelt momenteel de ingezonden cases en op 10 februari worden de finalisten bekend gemaakt via verschillende (sociale) kanalen. Op 11 maart presenteren de drie genomineerden hun case en bepalen een vakjury én het publiek de winnaar. Over de Internal Branding Jaarprijs winnaar verschijnt na de prijsuitreiking een full page artikel in MarketingTribune.

Winnaars
Afgelopen jaar won VVV deze prijs, dankzij een indrukwekkende case die liet zien hoe de positionering van het merk is aangescherpt en succesvol tot leven gebracht binnen het netwerk. In 2011 ging, na een spannende finale, Etos ermee aan de haal. Het Sint Franciscus Ziekenhuis was de eerste prijswinnaar in 2010. Deze organisaties hebben ervaren dat het winnen van deze Jaarprijs ertoe doet. Trots binnen de organisatie, erkenning door de marketing community, en positieve spin-off gedurende dat jaar en de jaren erna.

Winnaars-IB-Jaarprijs

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie