Sint Franciscus Gasthuis wint NIMA Internal Branding prijs
Het Sint Franciscus Gasthuis heeft de NIMA Internal Branding prijs gewonnen. Dinsdag 28 september wist het ziekenhuis Hi, Eneco en DeliXL te verslaan tijdens de NIMA-bijeenkomst ‘Het overtuigende bewijs van internal branding’.
Integrale benadering
De vakjury prijst de grondige aanpak en integrale benadering van het internal branding beleid. Annejette Scheer, teammanager marketing & communicatie, van het Sint Franciscus Gasthuis reageert: “Doordat onze merkwaarden in de hele organisatie worden gedragen, ervaart de patiënt dat we ons met passie inzetten om optimale zorg te bieden. Dat is waar we het uiteindelijk voor doen!”
Bron: Werf&
De felicitaties voor mijn oud collega’s van het SFG! Mooi dat een nonprofit organisatie wint van de commerciele concurrenten. Internal branding is een favoriet thema van mij en ik was dan ook op de NIMA bijeenkomst. Ben trots op de organisatie waar ik een flink aantal jaren op de afdeling P&O heb gewerkt en heb de overwinning met hen meegevierd!