Wint jouw organisatie de Internal Branding prijs?
Herinner je het nog? Afgelopen jaar won VVV de Internal Branding Jaarprijs 2012, dankzij een indrukwekkende case die liet zien hoe de positionering van het merk is aangescherpt en succesvol tot leven is gebracht binnen het netwerk. In 2011 ging, na een spannende finale, Etos ermee aan de haal. Het Sint Franciscus Gasthuis was de eerste prijswinnaar in 2010. Deze organisaties hebben ervaren dat het winnen van deze Jaarprijs ertoe doet. Trots binnen de organisatie, erkenning door de marketing community, en positieve spin-off gedurende dat jaar en de jaren erna.
Zelf deelnemen?
Kwalificeert dit jaar jouw organisatie zich voor deze prijs? Deel jouw Internal Branding case en wie weet behoor je tot de drie finalisten die op 11 maart aanstaande in de MINI Brandstore in Amsterdam een podium krijgen! De inschrijving loopt van 1 november 2013 tot 24 januari 2014. Iedere organisatie met stevig bewijs van het succes van Internal Branding kan zich inschrijven. Er wordt niet alleen gekeken naar interne effecten, maar ook naar wat het extern heeft opgeleverd. In februari worden de finalisten bekend gemaakt via verschillende (sociale) kanalen en op 11 maart ’s avonds presenteren de drie genomineerden hun case in de MINI Brandstore en bepalen een vakjury én het publiek de winnaar.
Wil jouw organisatie zich inschrijven voor de IB-jaarprijs en/of de uitreiking bijwonen stuur dan een mail aan: info@ib-jaarprijs.nl of kijk op http://ib-jaarprijs.nl/deelnemen
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!