Staat social media op de agenda van HR?

Eigenlijk best een eenvoudige vraag. Dagelijks krijgen we hier zeer verschillende berichten over. Door mee te doen aan dit onderzoek krijgen we inzicht welke social media worden ingezet, voor welke HR thema’s en en hoe social media binnen de organisatie wordt geïmplementeerd of geïntegreerd.

Uw bijdrage garandeert een waardevol rapport dat wij begin 2014 presenteren. Bovendien verwerken wij de resultaten in het boek ‘HR & Social Media’ dat wij momenteel aan het schrijven zijn (Uitgeverij: Vakmedianet/PW De Gids).

Doet u, uw HR afdeling of uw organisatie niets of weinig met social media dan nodigen wij u toch van harte uit de vragenlijst in te vullen. Ook deze gegevens zijn van belang.

Het onderzoek bestaat uit:
Deel 1: Vragen over u, uw functie en uw organisatie
Deel 2: HR thema’s waarbij social media ingezet wordt
Deel 3: Vragen over implementatie en integratie van social media

Wilt u een exemplaar van het rapport ontvangen, dan kunt u aan het einde van de vragenlijst uw e-mailadres achterlaten. Wij delen graag onze bevindingen met u. Het invullen van de vragenlijst duurt 10-15 minuten.

Naar de vragenlijst: HRsocialSurvey

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord