Arbeidsmarktcommunicatie beklimmen
Onze zuiderburen gaven Fabricom een prijs voor de meest originele arbeidsmarktcommunicatie actie, waarbij zij monteurs-lijnwerkers werven in de klimhal.
Fabricom zocht eind vorig jaar monteur-lijnwerkers op de Wereldbeker Muurklimmen en viel met deze verrassende recruitment actie in de prijzen. Op zoek naar monteurs voor hoogspanningslijnen, ging Fabricom een partnership aan met de organisatie.
Het bedrijf sponsorde enerzijds de wedstrijdmuur en het evenement, maar ging tijdens de wedstrijddagen ook actief op zoek naar potentiële medewerkers. Dankzij een stand op de locatie, en een persbericht vooraf, ontmoette de personeelsdienst van Fabricom op die manier meer dan 75 relevante kandidaten.
Bron: ENGINEERINGNET.BE
Fabricom, onderdeel van GDF Suez, is hiervoor bekroond als winnaar van de prijs ‘Pionier in HR communicatie’. Deze award wordt uitgereikt aan ‘originele, vernieuwende en unieke projecten rond interne of externe HR communicatie’.
Waar spotte jij de meest originele, vernieuwende of unieke HR-communicatie ooit?
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!