Blogging en het imago van de organisatie. Employer-branding.

Bedrijfsorganisaties die al een succesvolle online aanwezigheid hebben, kunnen zich afvragen, vanwege hun huidige successen, of het zinvol zou zijn te beschikken over een nog meer uitgebreide online aanwezigheid. Zakelijke blogs zijn een belangrijke instrumenten voor het handhaven van het succes, en zorgen er voor dat het huidige klantenbestand blijft groeien en groeien. Blogs zijn ook belangrijk voor employer branding en zijn cruciaal voor het imago van de organisatie.

Goede aanvulling
Een blog kan een goede aanvulling zijn op een reeds succesvolle website, en waarde toevoegen die niet mogelijk zou zijn zonder het gebruik van een zakelijke blog.

Drie redenen
Hier volgen de drie belangrijkste redenen waarom een bedrijfsblog van cruciaal belang is in de online- onderneming van vandaag.

  • Persoonlijkheid op de website: Websites met persoonlijke verhalen vallen op tussen statische websites.
  • Eenvoudige updates over uw bedrijf– Mensen willen de laatste informatie en nieuws, het liefst zo vaak mogelijk.
  • Door het plaatsen van relevante en nieuwe informatie wordt een goede band gecreëerd met uw bezoekers.

Op het HR-Communicatie Netwerk verzamelen we goede voorbeelden en slimme inzichten. Doet uw organisatie aan bedrijfsbloggen? Welke ervaringen leverde dat op? Deel uw lessen in de comments!

Deze blog is geschreven door Bea Stanford

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie