2DAYSMOOD internationaal erkend als topspeler in Employee Engagement Software
2DAYSMOOD meet medewerkerstevredenheid en -betrokkenheid voor een positievere werkomgeving met een speciaal ontwikkelde tool. De 2DAYSMOOD-tool & service onderscheidt zich van andere Employee Engagement Software. Met simpele, plezierige en snelle enquêtes van slechts 15 seconden heeft een organisatie snel en in real time inzicht in stemming van en betrokkenheid bij medewerkers. De anonimiteit stimuleert eerlijke feedback van medewerkers.
Deze prestigieuze erkenning van Topspeler 2023-2029 voor Employee Engagement Software is toegekend door Digital Journal, een gerenommeerd internationaal nieuwsplatform. Deze internationale erkenning weerspiegelt het voortdurende streven van 2DAYSMOOD om organisaties te ondersteunen in duurzaam goed werkgeverschap waarmee medewerkerswelzijn, werkgeluk en teamprestaties worden verhoogd.
Sinds 1998 is nieuwsplatform Digital Journal een onafhankelijk bekroonde mediaplatform met wereldwijd 1 miljoen maandelijkse lezers. De erkenning is het resultaat van uitgebreid onderzoek door Industry Research, een onderzoeksbureau dat bedrijven met onderzoek ondersteunt voor goed geïnformeerde besluitvorming. In dit onderzoek worden marktanalyses van deze Employee Engagement Software-markt meegenomen, waaronder analytische tools zoals de Porter’s 5-krachten-analyse, SWOT-analyse en haalbaarheidsstudies.
Medewerkersfeedback in slechts 15 seconden
Het succes van 2DAYSMOOD is het resultaat van hun innovatieve benadering van medewerkersbetrokkenheid. Met de geavanceerde technologie en data-analyse in de tool krijgen organisaties real-time inzicht in de stemming en betrokkenheid van hun medewerkers. Daardoor kunnen bedrijven tijdig inspelen op de behoeften en zorgen van hun personeel, zodat mensen op de werkvloer meer tevreden zijn, zich meer betrokken tonen en ook productiever zijn.
Gelukkige medewerkers leveren betere bedrijfsprestaties
“Wij zijn vereerd om te worden erkend als een Topspeler die innovatief het onderscheid maakt binnen organisaties,” zegt Martin Meulenkamp, managing partner en HR-expert bij 2DAYSMOOD. “Ons doel is om de medewerkersbehoeften eenvoudig inzichtelijk te maken en organisaties handvatten aan te reiken om datagedreven efficiënte verbeteringen door te voeren op de werkvloer. Deze erkenning bevestigt dat we onze jarenlange ervaring en kennis in organisatieontwikkeling goed weten om te zetten naar een duurzame methode die heel goed werkbaar is voor organisaties.”
Werkgeluk duurzaam meten, monitoren en verbeteren
De Employee Engagement Software-markt blijft groeien, 2DAYSMOOD staat centraal in deze ontwikkeling. De SAAS-tool van 2DAYSMOOD levert slimme inzichten op basis van het wetenschappelijk onderbouwde Employee Happiness Model en daarmee een schat aan gegevens (+10 miljoen datapunten). Deze HR/werkgeluk-data worden gebruikt om patronen in de emoties van medewerkers te identificeren en organisaties advies te bieden voor het verbeteren van de geestelijke gezondheid in organisaties. Hiermee sluit 2DAYSMOOD naadloos aan bij maar liefst een kwart van de Sustainable Development Goals (SDG’s) die gericht zijn op welzijn, sociale impact en mensen.
Indrukwekkende groei en internationale erkenning
2DAYSMOOD heeft van meet af aan grote ambities om het werkgeluk binnen organisaties te verhogen. 2DAYSMOOD dheeft een kantoor in Utrecht, is ook gevestigd in de Verenigde Staten en presenteert zichzelf op de grootste techbeurs in Las Vegas Consumer Electronic Show (CES) in januari 2024. Ook verzorgt 2DAYSMOOD een sessie op het Duurzaamheidscongres in november in Den Bosch. Er is steeds meer aandacht voor duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) in de zakelijke wereld. Deze representatie op het Duurzaamheidscongres sluit goed aan bij de behoeften van publieke en private organisaties in de klantenkring van 2DAYSMOOD, van overheidsinstanties tot accountantskantoren en van ziekenhuizen tot productiebedrijven.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!