Werkgeversreputatie versterken? Zet je medewerkers in de schijnwerpers!

Technologie ontwikkelt zich razendsnel. We hebben robots en artificial intelligence tot onze beschikking. Maar of je nu actief bent in de bouw, de maakindustrie, ict, zakelijke dienstverlening, overheid, onderwijs of zorg, het zijn nog steeds de mensen die het verschil maken. Hun inzet en drive, hun creativiteit, samenwerkingsvaardigheden en vakbekwaamheid leveren resultaat, creëren waarde en maken impact.

Realiseer samen nieuwe mogelijkheden

Innovatie gaat over het verbinden van mens en techniek, het verbinden van de mogelijkheden van vandaag met de dromen voor morgen. Hoe kunnen we samen, als doeners en denkers, producten en diensten ontwikkelen die goed zijn voor mens en natuur? Hoe kunnen we slimme en gezonde oplossingen bedenken en werken aan een toekomstbestendige en vitale samenleving? Hoe kunnen we elkaar inspireren om onderzoekend te leren en te groeien?

Verbind talenten

Je missie en visie kan nog zo aansprekend zijn, het komt pas tot leven in de praktijk, in de bevlogenheid van je medewerkers, in de beleving die je tot stand brengt, in wat je voor je klanten en cliënten betekent. We willen behouden wat goed is, de toewijding en de opgebouwde ervaring, de aandacht voor het ambacht, maar we hebben ook het perspectief van de ‘frisdenkers’ nodig, de kritische blik en de lastige vragen. Het uitproberen, experimenteren en ontdekken.

Zet jezelf op de kaart

De medewerkers in je organisatie, ieder met hun eigen karakter, achtergrond en kwaliteiten bieden je kansen om je als werkgever op de kaart te zetten. Door de gezamenlijke bedoeling zichtbaar te maken in wat ze doen, door hun route naar werk inzichtelijk te maken, door hun ervaringen van werkplezier te delen en door voelbaar te maken waarom hun werk voldoening geeft en betekenisvol is.

Persoonlijke verhalen van je professionals geven je organisatie onderscheid en meerwaarde.

Versterk de beleving

Als werkgever geef je dankzij de verhalen van professionals niet alleen een impuls aan je reputatie, maar draag je ook bij aan de aantrekkelijkheid van de sector. Bovendien interesseer je zo nieuwe medewerkers voor je bedrijf en versterk je de kansen voor jongeren in verbinding met het onderwijs. Je laat zien wat het werk oplevert en welke skills, kwaliteiten en houding je ervoor nodig hebt.

Zet je mensen centraal

Persoonlijke verhalen van je professionals geven je organisatie onderscheid en meerwaarde. Ze laten trots, passie en verbondenheid zien en geven zowel klanten als werkzoekenden de bevestiging van kwaliteit en een reden om contact te zoeken. Maak je de kracht van mensen zichtbaar, dan geef je hen daarmee tegelijk waardering en erkenning.

Kom in contact

Ook je werkgeversreputatie versterken met verhaalkracht? Ik help je graag om de persoonlijke verhalen van je professionals op te halen en aansprekend te etaleren.

Bekijk de whitepaper op https://www.godding.nu/vakmanschap-verhalen/ of stuur me een berichtje op raymond@godding.nu.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie