Whitepaper: De interne kracht van Employer Branding

In een aantrekkende arbeidsmarkt is het voor veel organisaties een uitdaging om talenten te vinden die passen bij de organisatie. Deze ontwikkeling leidt er onder andere toe dat organisaties er steeds meer baat bij hebben om zichzelf te profileren als een aantrekkelijke werkgever. We zien dan ook dat er meer en meer geïnvesteerd wordt in ‘Employer Branding’. Maar wat houdt Employer Branding precies in? En hoe kunt u een sterk ‘Employer Brand’ ontwikkelen?

In deze whitepaper deelt Great Place to Work haar visie op Employer Branding, geven ze inzicht in de uitgangspunten om een sterk brand te bouwen en de voordelen van Employer Branding. Daarnaast geven ze een aantal tips en tricks over hoe een organisatie zich als aantrekkelijke en sterke werkgever kan profileren. De paper is bedoeld voor organisaties die graag hun imago willen versterken en/of meer en beter talent willen aantrekken.

Download whitepaper: De interne kracht van employer branding

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie