Dialogen inzetten op een hele effectieve wijze
Graag nodigen wij je uit voor de eerste online intervisie netwerklunch van 2023. Tijdens deze online bijeenkomst sparren wij in een exclusieve en vertrouwde omgeving met HR- en communicatieprofessionals over één thema gefaciliteerd door een van onze experts.
Hoe zet jij effectieve dialogen in?
Monique Hendriks gaat met je in gesprek over hoe je dialogen effectief kunt inzetten voor jouw organisatiedoelen.
Betere dialogen leiden tot betere verstandhoudingen. Iets wat in deze tijd helaas te vaak niet goed gaat. Hoe voer je een effectieve dialoog? Wat is daarvoor nodig en hoe richt je een effectieve dialoog in? Wat zijn randvoorwaarden? Monique Hendriks gaat samen met jou op zoek naar en onderzoekt de best practices. (Interessant om hierover een gezamenlijke publicatie te maken!) In ieder geval worden de deelnemers wijzer van elkaar, dus doe mee!
HR & Communicatie is een platform voor professionele ontwikkeling, een netwerk om kennis en ervaringen uit te wisselen en een fijne community om elkaar te ontmoeten en te inspireren. Alles draait om kennis maken en kennis delen over onderwerpen die jij belangrijk vindt.
Samen kennis creëren, brainstormen én nieuwe vakgenoten ontmoeten
Wil jij je laten inspireren en anderen inspireren, samen kennis creëren of brainstormen over vraagstukken van de klant waar je voor werkt of je eigen organisatie? Of je nu een ervaren professional of (zelfstandig) ondernemer bent, of een eigen bureau hebt in HR- en/of communicatievraagstukken, als je raakvlakken hebt met HR & Communicatie dan ben je van harte welkom. Tijdens de lunch krijg je ideeën waar je wat aan hebt!
Laat snel weten dat jij erbij bent
Bestel je kaartje voor deelname. Community-leden kunnen GRATIS aan deze online HR & Communicatie intervisie-sessie deelnemen. Niet-leden betalen €15,00 (excl. BTW). Ben je plotseling niet in de gelegenheid te komen? Geen probleem dan kom je gewoon een volgende keer. Word communitylid van HR & Communicatie!
Wat een mooi onderwerp. Ik ben er graag bij de 17e. Tot dan!
Ik ben er graag bij de 17e februari. Tot binnenkort!