Boegbeeld Branding & Engagement: Raymond Godding

Voor het expertisegebied Branding & Engagement stellen wij graag ‘inspirator’ Raymond Godding voor als HR & Communicatie boegbeeld.

Precies één jaar na de oprichting van dit kennisplatform sloot Raymond Godding zich aan bij HR & Communicatie. Raymond is bij uitstek iemand die graag zijn persoonlijke visie deelt. Daarom hebben we voor zijn aankondiging als boegbeeld Branding & Engagement gevraagd of hij hierin zelf de honneurs wilde waarnemen.

Boegbeeld Branding & Engagement

Raymond Godding: ‘Ik weet niet hoe dat bij jou is, maar als iemand je vraagt om jezelf voor te stellen, dan is de eerste reflex toch vaak om te vertellen wat je professionele bezigheden zijn. Je identiteit definiëren blijkt een complex begrip. Wie ben je nu? Wat bepaalt je karakter, je persoonlijkheid? Hoe het ook zij, ik ben er al een groot deel van mijn leven door gefascineerd. Wat mensen en organisaties uniek maakt. De wisselwerking tussen persoonlijke identiteit en organisatie identiteit. Persoonlijke en gedeelde waarden. Hoe laat je ze zien, hoe worden ze ervaren, hoe zorg je voor waardengedreven afstemming en betrokkenheid? Je zou het “zo binnen, zo buiten” kunnen noemen. De echte bezieling van mensen, die tot uitdrukking komt in hun gedrag en keuzes, in samenwerking en in de impact die ze realiseren.

Ik ben geïnteresseerd in wat er onder de oppervlakte leeft. Dat wat niet meteen waarneembaar is, maar wel zin en energie geeft. Wat ik doe is het echte verhaal van mensen en organisaties vinden, vormen en delen. Wie ik ben? Een taaldichter en verbeelder, een wereldverbeteraar en bruggenbouwer, een onderzoeker en betekenisgever, een doener en een dromer. En daar mag ik nu aan toevoegen: boegbeeld bij HR & Communicatie!

Ik kijk ernaar uit om ervaringen en inzichten te delen over branding en engagement en om samen bij te dragen aan vitale en duurzame organisaties, die waarde creëren vanuit hun essentie. Want we maken het verschil door wie we zijn.’

Raymond Godding is jouw aanspreekpunt voor het expertisegebied Branding & Engagement en woordvoerder namens HR-communicatie. Wij wensen Raymond veel succes met de opdracht dit expertisegebied verder op de kaart te zetten!

Wil jij ook boegbeeld worden bij HR & Communicatie?

We zoeken nog boegbeelden voor de expertisegebieden Arbeidsomstandigheden en Middelen & Sociale Media.

Lees hier de interne vacatures Boegbeelden.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie