Wordt de employee journey van de toekomst digitaal?

Dat we ooit weer teruggaan naar vijf dagen per week op kantoor lijkt onwaarschijnlijk. Flexibel werken was al gebruikelijk en nu het thuiswerken het voor velen het (tijdelijke) nieuwe normaal is geworden, neemt de digitalisering alleen maar verder toe. Thuiswerken zal voor veel mensen voor tenminste een deel van de week de realiteit zijn. Met digitaal werken als logisch gevolg.

Is het dan nu ook het moment om de employee journey (verder) te digitaliseren?

Jasper Henkelman, initiatiefnemer van deze online dialoog: ‘We willen natuurlijk niet in de valkuil trappen dat digitaal staat voor onpersoonlijk. We moeten opzoek gaan naar de inzet van middelen en tools die de betrokkenheid van (nieuwe) medewerkers vergroot. En wel op een manier die naadloos aansluit op de huidige én toekomstige manier van werken.’

Wij zijn benieuwd naar jouw ideeën. Hoe zie jij de employee journey van de toekomst het liefst?

Doe mee aan de online dialoog over de ‘digitale employee journey’

Hoe zie jij de employee journey van de toekomst het liefst? Volledig digitaal of toch hybride? En over digitaal: wat is daar goed of wat ontbreekt er juist aan?

Daarom horen we graag jouw mening over de stelling:

De employee journey was al flink digitaal en moet verder digitaliseren.
Thuiswerken versnelt dit.

Ben je het daar mee eens? Of juist oneens? Laat het ons weten. Heb jij ideeën hoe je de employee journey aangenaam en digitaal kunt vormgeven of ken je een mooi voorbeeld uit de praktijk?

>> Deelnemen aan de HR & Communicatie dialoog over de employee journey van de toekomst

Kortom: meng je in deze discussie! Om al van gedachten wisselend te komen tot adviezen hoe en manieren vinden om de employee journey (verder) te verbeteren.

Als je meedoet – voor uiterlijk 4 november – ontvang je persoonlijk via je e-mail de einduitslag met de beste tips over hoe je een employee journey in de toekomst (nog) beter kunt laten verlopen. 

*Een employee journey is de reis die medewerkers maken binnen de organisatie: vanaf het moment dat ze voor het eerst contact hebben met de organisatie tot en met het moment dat ze de organisatie verlaten.

👊🏼 Het inzetten van de online dialoog wordt mede mogelijk gemaakt door onze kennispartner CircleLytics 🤓

Foto: Rodion Kutsaev | Unsplash
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie