HR & Communicatie Community start dialoog-denktank Luisteren

Zenden, zenden, zenden. Het is een veel voorkomende valkuil van het management van organisaties. Vaak gaat het management veel te laat met de medewerkers over belangrijke kwesties in gesprek. Waarbij blijkt: luisteren is lastig. Terwijl luisteren juist één van de meest cruciale succesfactoren is.

Hoe goed wordt er in jouw organisatie naar jullie medewerkers geluisterd?

Wij vragen ons af: hoe kunnen we communicatie tot stand brengen waarbij je het vertrouwen en lerend vermogen van de organisatie juist weet te vergroten? Dit kan – zo denken wij – als je goed naar je medewerkers luistert. Welke luisterprincipes zijn er, hoe worden deze toegepast en welke voordelen haal je hier uit?

We gaan op onderzoek en starten met de dialoog-denktank ‘Luisteren is te leren’

Voor het voeren van deze duurzame dialoog stelt CircleLytics hiervoor – speciaal voor de leden van HR & Communicatie – haar platform beschikbaar.

Lijkt dit jou ook interessant?
Ben je nog geen lid? Word dan snel lid van onze community en meld je aan voor de dialoog-denktank ‘Luisteren is te leren’ via redactie@hr-communicatie.nl

Lees het interview met Maurik Dippel van CircleLytics: ‘HR-communicatie is de kern om vertrouwen en lerend vermogen te vergroten’

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie