Radboud Universiteit start campagne over duurzaamheid

Op donderdag 18 november 2021, de week voor Black Friday, voert de Radboud Universiteit een eendaagse landelijke campagne om (jonge) mensen aan te sporen om na te denken over hun consumptiegedrag en hoe zij via onderwijs en onderzoek invloed kunnen hebben op de toekomst.

Ook jij bent nodig voor de Radboud Impact Day

De universiteit maakte een indringende film (1 minuut) die op de Radboud Impact Day, donderdag 18 november, op veel televisiezenders en online te zien zal zijn. Radboud Universiteit vraagt onze hulp om deze actie te steunen en de film op 18 november te delen.

Wat staat ons te doen?

De film liken en sharen, liefst met een eigen bericht erbij. Als iedereen de film liked en shared dan wordt het een trending topic en zorgen we ervoor dat zoveel mogelijk mensen onze boodschap zien.

Meld je aan!

Als je hier aan mee wilt doen, meld je dan aan via www.ru.nl/radboudimpactday. Je wordt dan via e-mail op de hoogte gehouden van de Radboud Impact Day en ontvangt op 17 november een mail met link naar de film en hoe je deze kunt delen.

Namens communitylid Renate van Berchum, HR-communicatie bij Radboud Universiteit Nijmegen: ‘Veel dank alvast voor jullie enthousiaste hulp aan de Radboud Impact Day vakgenoten!’

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie