Samenwerken vanuit purpose en data

JECKX en 2DAYSMOOD gaan samenwerken! Ze gaan werkgevers helpen hun uitdagingen om te zetten in praktisch uitvoerbare impactstrategieën. Ze bundelen hiermee expertise en jarenlange ervaring op het gebied van purpose en data-gedreven besturen van je organisatie. Zo kunnen organisaties gaan profiteren van de hoogst mogelijke ‘Return on Happiness‘. Investeren in werkgeluk en welzijn van medewerkers verbetert niet alleen de werksfeer, maar vermindert verzuim en verloop aanzienlijk.

Samen meer impact

Wanneer je als directeur of manager investeert in een bedrijfsonderdeel, ga je uit van een bepaald rendement (Return On Investment). Wetenschap en praktijk wijzen uit dat organisatiecultuur, teamsfeer of persoonlijke gemoedstoestand, de werkprestaties negatief of positief kunnen beïnvloeden. Zo daalt het ziekteverzuim met 66% en het aantal burn-outs met 125% als je organisatie gelukkige medewerkers in huis heeft (Forbes, HBR). De ROI bij dit soort cijfers is gemakkelijk te berekenen. Er valt echter nog meer lange termijn impact te behalen, als je op een data-gedreven manier investeert in sociale duurzaamheid en purpose.

2DAYSMOOD en JECKX noemen het: Return on Happiness

“Als je wil dat jouw mensen betrokken zijn bij hun werk, met pro-activiteit, een positief werkklimaat, innovatie en groei als rendement, kom je niet meer weg met een one-size-fits all aanpak. Daarom zochten wij een innovatieve partij om de status quo en ontwikkelingen bij onze opdrachtgevers gedetailleerd in kaart te brengen. Een blauwdruk voor impact, dat biedt 2DAYSMOOD!” ~ Jolanda, Eva en Cynthia, oprichters van JECKX

De meerwaarde van meetbaarheid

Het uitgangspunt van de samenwerking is de meerwaarde die beide partijen aan huidige en nieuwe klanten kunnen bieden. Zo maakt 2DAYSMOOD de factoren van werkgeluk meetbaar, op elk niveau in de organisatie. Daarmee kunnen leidinggevenden focussen op wat écht urgent en relevant is voor die positieve energie en prestaties in teams. Bovendien kunnen ze met de continue meetmethode inspelen op hoe dat in de tijd verandert.

“Bij onze klanten merken we dat stemming, maar ook onderwerpen als leiderschap, autonomie en werk-privé balans volgens medewerkers de grootste negatieve beïnvloeders zijn voor hun werkgeluk. Per team en periode is die feedback weer anders, je weet daardoor hoe je direct positieve impact kunt behalen!” ~ Martin Meulenkamp, CEO van 2DAYSMOOD

Daar waar 2DAYSMOOD een wetenschappelijk bewezen tool aanbiedt om medewerkersbetrokkenheid te meten, helpen de ervaren experts van JECKX, aan de hand van realtime data, organisaties bij het ontwikkelen van een innovatiever HRM beleid. De focus ligt op Human Being Management. Vervolgens worden interventies duurzaam geïmplementeerd, van inspiratie tot borging: presentaties, strategiesessies, workshops en consultancytrajecten.

De gedeelde visie en bevlogenheid van de beide bedrijven maakt de samenwerking plezierig en compleet!

Beniewd hoe JECKX en 2DAYSMOOD te werk gaan? Bekijk het onderstaande proces:

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie