Schrijf eens een business case!

Hoe bouw je een sterke business case?

We plaatsen deze paper (van 10 september 2013!) weer even naar voren. Waarom? Tijdens de kennisontwikkelingsgesprekken die wij voeren over het thema draagvlak komt regelmatig de tip naar voren: schrijf een business case. In een business case leg je uit hoe jouw plan concreet te koppelen is aan het verbeteren van de knelpunten in de organisatie. Daarbij, je business case geeft een helder antwoord op de vraag: wat levert het de organisatie op?

Heb jij ook een mooi voorbeeld hoe je draagvlak voor HR-communicatie kunt versterken?

Hoe maak ik een business case voor Employer Branding?

‘Budgetten staan onder druk. Richting management is meer dan ooit een goed verhaal nodig: wat levert Employer Branding nu precies op? Hoe bouw je een sterke business case voor Employer Branding? Hoe kom je tot een goed verhaal en hoe krijg je het vervolgens intern verkocht?’ Inge Beckers weet raadt.

Download het white paper ‘Hoe maak ik een business case voor Employer Branding?’

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie