Zo ontwikkelen wij kennis

We willen van elke organisatie een prachtige werkplek maken met betrokken medewerkers door op het vlak van HR & Communicatie kennis en mensen te verbinden. Dit doen wij online via dit platform en sociale media en ook tijdens onze bijeenkomsten. Dit doen wij niet alleen maar samen met leden en kennispartners. Zij steunen ons financieel en inhoudelijk met kennis en tijd. Zo dragen we bij aan de verdere professionalisering van het vakgebied HR-communicatie.

‘Onze partners zien de toegevoegde waarde van goede HR-communicatie en leveren hier graag een bijdrage aan’

Dit jaar verwelkomden wij de Academie voor arbeidsmarktcommunicatie, Treams en CircleLytics als kennispartner. Great Place to Work Nederland koos eind vorig jaar voor het kennispartnerschap en Bex*communicatie is sinds 2016 kennispartner van HR & Communicatie. Als kennisplatform buigen wij ons over de vraag: Hoe motiveer, informeer en verbind jij (toekomstige) medewerkers?

Luisteren, het thema van 2018

In maart kozen we met verschillende kennispartners voor het thema ‘Luisteren’. We hebben een proef gedraaid met de dialoogtool van CircleLytics om onderzoek te doen. De uitkomsten worden op 22 november tijdens het summum ‘Luisteren: zo doe je dat‘ gepresenteerd.

In vijf stappen ziet onze kennisontwikkeling er zo uit:

  1. Elk jaar maakt de HR & Communicatie redactie samen met haar kennis-partners een keuze voor een ‘thema’.
  2. Tijdens een brainstorm met onze leden, experts en vakgenoten verkennen we wat we over het onderwerp (nog meer) willen weten.
  3. Vervolgens voeren we breed online onderzoek uit binnen en buiten onze community.
  4. De inzichten en resultaten die wij opdoen (uit de brainstorm en het online onderzoek) vatten we samen in 
een whitepaper.
  5. In het najaar presenteren we op interactieve wijze de opgedane inzichten!

Meld je nu aan voor het summum op donderdag 22 november in Utrecht, ‘Luisteren: zo doe je dat’

We kijken enorm uit naar de masterclass van Rob Eijsermans, van Bex*communicatie. Naar de 30(!) Best Practices over luisteren, gepresenteerd door René Brouwers, directeur van Great Place to Work Nederland. Inge Beckers van HR & Communicatie, presenteert de inzichten en uitkomsten uit de ‘digitale dialoog denktank’. Dit onder de enthousiaste leiding van dagvoorzitter Marjolijn Vlug en inhoudelijk programmabegeleider MaurikDippel van CircleLytics. 

Bevestig snel je deelname: Community-leden kunnen het summum gratis bezoeken. Bestel wel een kaartje en geef je persoonlijke kortingscode door. Aan niet-leden vragen we een onkostenvergoeding van €50. Maar word je direct lid van onze exclusieve community voor €100, dan krijg ook jij een vrijkaartje!

Na deze workshop vindt de Najaarsborrel van HR & Communicatie plaats in de gezellige Stadbrasserie en Bar de Utrechter en is gratis toegankelijk voor alle HR & Communicatie community-leden en introducés.

Graag tot ziens op 22 november bij de Social Impact Factory in Utrecht!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie